13 Haziran 2016 Pazartesi

Java 8 DateTime API

Saat Dilimi - Time Zone - Kullanmayan Sınıflar
LocalDate, LocalTime, LocalDateTime, MonthDay,YearMonth,Year,Month,DayOfWeek sınıflar saat dilimi bilmezler.

Instant sınıfı
Instant Sınıfı yazısına taşıdım.

LocalDate
LocalDate Sınıfı yazısına taşıdım.

LocalTime
LocalTime Sınıfı yazısına taşıdım.

LocalDateTime
LocalDateTime Sınıfı yazısına taşıdım.

YearMonth
YearMonth Sınıfı yazısına taşıdım.

ZonedDateTime
ZonedDateTime Sınıfı yazısına taşıdım.

Temporal Adjustment Sınıfları
TemporalAdjustors Sınıfı yazısına taşıdım.

Süre Tutan Sınıflar
Duration ve Period  süre tutarlar.

Duration
Duration Sınıfı yazısına taşıdım.

Period
Period Sınıfı yazısına taşıdım.

Formatlama Sınıfları
Bunlar DateTimeFormatter, DateTimeFormatterBuilder sınıfları.

DateTimeFormatter Sınıfı
DateTimeFormatter Sınıfı yazısına taşıdım.

Basit İşler
Zamanı UTC olarak göstermek için şöyle yaparız
Instant.now().toString()
JVM saatini almak için şöyle yaparız
ZonedDateTime.now() // Capture the current moment in the JVM’s current default time zone.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder